Gesloten laadbak met 3-delige loopdeur voor I.C.E. Noordbergum

In samenwerking met Rinsma Berlikum leverden wij voor I.C.E. te Noardburgum een Scania P250 met een gesloten laadbak van plywood af.

De opbouw is voorzien van een 3-delige achterdeur met RVS hang en sluitwerk. Ook is in de laadbak een tussenwand geplaats met loopdeur.

Aan de onderzijde van de carrosserie zijn RVS maatkisten en een uitschuifbare trap gemonteerd.

Gesloten aluminium oplegger voor Nederlands Wegenmarkeerbedrijf Oosterwolde

In samenwerking met Draco Sneek leverden wij aan Nederlands Wegenmarkeerbedrijf Oosterwolde een gesloten aluminium oplegger met een dHollandia oprijramp. De opbouw is door ons voorzien van speciale, eigen bouw, zijdeuren en schuifdakluiken.

De oprijramp is gemonteerd, zodat het voertuig waarmee de belijning getrokken wordt, in en uit de oplegger gereden kan worden.

Het stuursysteem van de oplegger en de laadklep werden voorzien van een Groeneveld vetsmeersysteem gemonteerd door Kruizinga. In de laadruimte werd een camerasysteem door Brigade gemonteerd, zodat de lading gecontroleerd kan worden.

De laadruimte is verdeeld in twee delen. In het voorste deel is de technische ruimte, waarin RME uit Malmö, Zweden ketels heeft geplaatst waarin de verf voorverwarmd wordt.

Klik voor meer informatie over gesloten laadbakken, speciaalbouw en onderhoud van laadkleppen.